Sertai Komuniti Penulis Bestseller

Email:
First Name:
 

Saturday, May 11, 2013

Penulis berhadapan 60,000 pembaca

Cerita [1]




Tuan Hazlam Anuar bertanya kepada saya di booth, "Bilakah saya memasuki kursus penulisan rencana anjuran Tuan di kursuspenulisan.com?" Balas saya, "Sekitar awal tahun 2010." Kemudian beliau membuka salah halaman majalah dan memberitahu, "Sekarang mereka pula menemubual saya dan menulis rencana untuk saya." Maha suci Allah yang menaikkan darjat dan memudahkan usaha hambanya.

Cerita [2]



Saya dengan izin bertanya, "Berapa unit sudah terjual selepas ia diedarkan ke pasaran umum?" Soalan saya berkenaan buku beliau, Mudahnya Menjemput Rezeki. Tulisan Fathuri Salehuddin (kiri) Dengan izin Allah, 60,000 naskhah sudah terjual.

"Ambo berminat mahu kongsikan caranya. Jika ada kursus yang ambo dapat ceritakan kaedahnya, beritahu ya?"

Cerita [3]


No comments:

Post a Comment