Sertai Komuniti Penulis Bestseller

Email:
First Name:
 

Thursday, November 14, 2013

CCBF Penerbit kita ber'dating' dengan penerbit China

Laporan China Shanghai International Children's Book Fair 2013 2014

Para pengunjung mengambil kerusi secara sendiri apabila mahu mendengar pembentangan para penerbit sepanjang Pesta Buku Kanak-Kanak Antarabangsa, Shangai, China.



Penerbit kita berdating dengan penerbit China

Sesi 'speed dating' di mana delegasi Malaysia diberi ruang bertemu kumpulan penerbit dari China bagi diskusi pelesenan karya kita ke sana. Terima kasih kepada Puan Noraminah Omar kerana sama-sama membantu dalam membawa rakan-rakan penulis dan karya mereka diperkenalkan kepada mereka.



Penulis perkenalkan karya sendiri

Puan Zatika Izati Puade dan Puan Noraminah Omar memperkenalkan karya-karya mereka sepanjang pesta buku. Di samping itu amat aktif membawa karya rakan-rakan alumni kursuspenulisan.com lain. Berjemaah mencipta momentum.



Rak buku kosong kerana ibu-bapa

Dua hari pertama adalah hari pertemuan rakan industri, hanya pada hari ketiga, dewan Pesta Buku Kanak-Kanak Antarabangsa Shanghai, China dibuka kepada umum. Pada hari itu jualan buku diadakan. Ini adalah situasi rak-rak buku pada jam 3.00 petang. Tiga jam sebelum pameran ditutup. ..






Kami merancang penulis ke luar negara

Sejumlah 12 judul buku cerita bergambar kanak-kanak dihasilkan dengan kerjasama tim ilustrator, penulis cerita melibatkan kursuspenulisan.com dan Kota Buku di Pesta Buku Cerita Kanak-Kanak Antarabangsa Shanghai, China.

Kami di kursuspenulisan.com sedang merancang siri buku baru untuk persediaan empat pesta buku antarabangsa tahun hadapan.

Berminat, mohon klik di sini

No comments:

Post a Comment